Saturday, March 14, 2009

Surpriseeee!

Ingat tak in my previous entry, saya ada cakap my DH will be coming back on friday? and i supposed to fetch him at airport friday tu...

But, surpriseeee...!! petang khamis lepas masa saya tengah tidur2 dengan Irfan kat atas, tiba2 got a call from him.. saya ingat dia still kat Korea, tapi tiba2 dia cakap.. "hai.. teka abang kat mana?" i was a bit blur masa tu sebab macam tengah ngantuk2 kan.. saya cakap lah tak tahu.. then dia kata cuba turun bawah..then saya ngan mamai2 turun bawah tengok dia dah terpacak dekat luar gate ngan bag besarnya.. I was speechless! Memang tak sangka langsung dia akan balik petang tu.. sebab the nite before, chatting with him.. takde macam unsur2 nak balik pun.. and tak dapat suspect langsung dia nak balik on thursday.. pandai betul dia sorok :-)

Memang tepat lah masanya.. i was a bit down and stress these last few days.. tapi bila DH dah balik rasa lega kepala lapang dada, hilang semua masalah...

Love is in the air... hehhehe... *blush*

and gambar kat bawah ni takde related with kejadian khamis lepas yer.. ni gambar hubby and wife saya ambil petang tadi... It such a perfect timing.. hehehe.. with my mood yang tengah berbunga2.. rasanya memang best betullah ambik gambar derang ni tadi..hehehhe.. my DH and Irfan teman saya pegi shooting the whole day today.. he even gave me the ideas on how to capture them... and now i feel even more grateful :-)

Actually petang tadi separuh jalan je.. all the pics below diambil dalam cuaca yang sangat mendung. Sebab dah nak ujan sangat2... so session terpaksa dihentikan tadi sebab pastu hujan turun dengan lebatnya.. but seriously saya suka lah pulak lighting mendung camni.. macam2 ala2 romantik gitu! hehehe.. kami akan sambung lagi esok hari :-)

can't wait to capture 3 more sessions tomorrow.

till then,
nitey nite! got to go to bed earlier tonite!








Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors