Wednesday, March 12, 2008

Isn't she G.O.R.G.E.O.U.S ??

Sofia Maisarah...

Awal tahun ini saya menerima panggilan telefon dari ibu Sofea meminta saya mengambil gambar birhday party anak comelnya ini.. Malangnya tiada rezeki untuk kami berjumpa waktu itu kerana jadual saya yang sudah pack waktu itu.. kemudian selang beberapa hari saya di datangi lagi panggilan darinya.. kali ini.. katanya dia melihat New year promotion saya di blog.. dan dia antara yang terawal menghubungi saya..memang rezeki saya dan Sofia.. akhirnya kami dapat bertemu..







Sofia sangat cool sebenarnya.. saya suka kanak2 yang bam bam sepertinya... setiap kali ambil gambar rasa nak peluk2 sahaja.. Sofia juga periang walaupun akhir2 sessi nampak kepenatan.. tapi mukanya tetap bersinar2.. terima kasih sofia kerana sanggup bangun awal2 pagi untuk berjumpa dengan auntie.. u looks like a profesional model la dear..!








InsyaAllah May ini kami akan berjumpa lagi untuk sessi yang lain pula.. InsyaAllah kali ni akan ambil gambar sofia dan ibu bapanya.. Tiada apa yang lebih menggembirakan dan mengharukan apabila client berpuas hati dengan apa yang diberikan dan membuat temujanji yang kedua pula! Thanks Siti.. till we meet again :-)



wow!!! sis zubye...terharu i tgk tau hihihi... i love all the pictures & thanks to u tooo..really cant wait till may la...
~ Sofia's Mom

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors