Wednesday, November 28, 2007

They.. simply melted my heart

It just us.. 2 of us..
and these are what i got..
I dont know him and he dont know me either..
But the trust.. u just couldn't imagine
am soo in love for a session like this..

**Thanks Musa (the big bro)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Alahai.. lama sungguh rasanya tertunggak nak cerita pasal session kali ni... hari tu saya cerita i gained new experience from this session kan.. ok biar saya cerita sedikit di sini..

Ini merupakan salah satu session yg saya impi2kan selama ni.. ok.. sebab saya hanya spend masa berdua sahaja dengan si model.. ibunya ada.. tetapi berjauhan dengan kami.. saya mengajak musa ke satu sudut.. dan mula merborak2 dengannya.. tanyakan apa yang dia suka.. dan keep on talking with him.. supaya dia sentiasa melihat saya.. perasaannya lain sekali apabila session itu dilakukan hanya berdua saja jija dibandingkan dengan sessi apabila ibu dan ayah si model ada di sisi.. selalunya apabila ibu dan ayah ada.. maka si kecik lebih terpengaruh kepada mereka dan tidak memberikan tumpuan sepenuhnya kepada saya.. itulah yg saya maksudkan.. hasil gambar pun agak berbeza..

Saya tidak suruh Musa berposing.. saya cuma ajak berbicara dan supaya dia merasa selesa dengan saya.. tetapi Musa ni memang sukakan kamera.. ataupun dia sukakan saya? ekkekek saya tak tau.. tapi saya memang berasa amat seronok sekali kerana dapat melayan kehendaknya.. Most of his photos.. semuanya memandang ke kamera saya dengan aksi2nya yang bersahaja...

Saya berharap akan dapat mengambil gambar kanak2 dengan cara begini lagi.. selain mengambil gambar.. saya juga dapat merasakan perasaan hebat apabila kanak2 itu percaya dengan saya dan dapat bermain2 dengan saya.. isn't it lovely?


















Ini adik Musa.. Isa namanya.. rupa pun saling tak tumpah seperti abang dia.. Tapi dengan Isa tak dapatlah saya hanya berdua saja dengannya kan.. sebab dia baru pandai merangkak jadi saya memerlukan bantuan ibunya utk mengawasi dia.. kekeke (keselamatan haruslah di jaga)..













Kesimpulannya kedua2 mereka ni memang kacak2 belaka.. besar nnt cik Puan Ima.. kenalah berjaga2 ye.. sebab ada rupa ramai peminat ni nanti :D

Quote~

Dearest Zubye..Gosh.. the pics are damm cool!! U're really superb laa.... I just love it so much... Cant stop smiling looking the two of them in your imagination..(i guess Musa like u so much..he just follow what u said.. hehe) they are so gorgeous.. almost cant recognise them..heheheWish have another baby for u to shoot.. huahahah Cant wait to see the rest.. damm excited!!Anyway... thank you so much.. in a million times..

welldone for the great job..

~ima~

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors