Sunday, April 26, 2009

Hello! My name is Amanda

Amanda ni sangat2 cute orangnya.. senyap dan behave je sepanjang sessi photography.. membolehkan saya dan mummynya menggayakannya bermacam2 cara.... lebih-lebih lagi bila mendapat client yang sudah tau cara kiter bekerja.. sesuatu perkara itu akan jadi lebih mudah.. :-) sebenarnya.. sebelum ini saya pernah ambil gambar kakak Amanda.. 2 tahun lepas kalau tak silap saya..

Jarang sebenarnya saya ambil gambar baby usia ini.. 3 bulan kan Anne? Selalunya apabila ada yang bertanya bila waktu yang paling sesuai untuk buat sessi photography untuk baby, saya cadangkan ambil semasa newborn dan bila baby tu dah boleh duduk dengan stabil kira-kira umur 8-10 bulan macam tu.. tapi bila sesekali dapat peluang macam ni.. memang saya tak nafikan.. umur ini juga adalah satu yang sangat menarik untuk dirakamkan.. kebanyakan baby yang baru mula nak naik badannya adalah dalam lingkungan umur ni kan.. masa ni lah kita dapat tengok segala ketak-ketak di tangan.. dan kalau tak kuat iman.. silap2 kena makan baby tu LOL!

Nasiblah tertutup dengan skirt tu Amanda ni.. kalau tak, saya rasa mesti lagi bikin orang geram.. grrrr...

Ok, buat Anne.. terima kasih sekali lagi buat kepercayaan yang diberikan.. akhirnya... ye akhirnya... setelah kiter menunda beberapa kali sessi ini.. akhirnya.. segala-galanya telah terlaksana dan berjalan lancar... Alhamdulillah :-)








Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors